Vijf manieren waarop vaste telefonie uw klantcontact verbetert

vaste telefonie

Vijf manieren waarop vaste telefonie uw klantcontact verbetert

Thuiswerken is nu echt doorgebroken ‒ daar zal iedereen het over eens zijn.
Dat wil echter niet zeggen dat de vaste telefoonverbinding er niet meer toe doet.
Neem de telefooncentrale in de cloud als voorbeeld. Hiermee beschikt u over veel mogelijkheden
om het contact met uw klanten te verbeteren; ook als uw collega’s thuis aan het werk zijn.
We lichten vijf voordelen voor u uit.

  1. Altijd iemand aan de lijn: Niets zo vervelend voor de klant als eindeloos in de wacht hangen, niemand te spreken krijgen of in de voicemail uitkomen. Met een telefooncentrale in de cloud voorkomt u dat. U stelt eenvoudig in dat oproepen vanzelf naar een beschikbaar nummer worden doorgeschakeld. Uw klant krijgt daardoor altijd iemand aan de lijn. Hiermee voorkomt u een hoop frustratie bij uw klanten.
  2. Verbeter de bereikbaarheid van uw collega’s Collega’s: die thuiswerken zijn met een telefonieoplossing via de cloud toch gewoon op het vaste kantoornummer bereikbaar. Hoe? Door vaste en mobiele telefonie te combineren. Met KPN EEN kunt u zelf instellen op welk toestel u bereikbaar bent. Kunt u de oproep niet opnemen op het vaste toestel, dan schakelt dat door naar uw mobiel. Ook als u thuis aan het werk bent, kunt u de klant gewoon te woord staan. Ideaal!
  3. Koppeling met uw crm-systeem: Helemaal handig is de mogelijkheid uw centrale in de cloud te koppelen aan uw crm-systeem. U ziet daardoor direct welke klant belt. Zo heeft u meteen de meest recente klantgegevens bij de hand. Die vult u heel eenvoudig aan, gewoon tijdens het gesprek. Uw gegevens zijn dus altijd up-to-date, waardoor u de klant nog beter kunt helpen.
  4. Eenvoudig opschalen: Het kan natuurlijk voorkomen dat u het aantal aansluitingen wilt uitbreiden, of juist wilt terugbrengen. Gelukkig is een telefooncentrale in de cloud eenvoudig schaalbaar. U weet daardoor zeker dat het aantal aansluitingen altijd past bij de koers van uw organisatie. Ook op die manier richt u uw klantcontact veel efficiënter in.
  5. Altijd een stabiele verbinding: Ook de stabiliteit van de vaste verbinding is een veelgenoemd voordeel ten opzichte van de smartphone. Inpandige zaken als isolatie en betonnen muren kunnen het mobiele signaal namelijk nog weleens verstoren. Met telefonie via de cloud heeft u daar geen last van, omdat u hierbij gebruikmaakt van de vaste internetverbinding. Die stabiliteit zorgt ervoor dat u altijd bereikbaar bent voor uw klant.
In één keer klaar met KPN EEN

Met KPN EEN beschikt u over een telefonieoplossing die perfect aansluit bij de Moderne Werkplek.
Met deze toonaangevende oplossing profiteert u van alle bovenstaande voordelen, en nog veel meer.
KPN EEN biedt dan ook een flexibele totaaloplossing waarmee u uw vaste en mobiele telefonie naar

Hoe kunnen we u helpen?

Wilt u meer weten over de voordelen van KPN EEN? Als KPN Platinum Business Partner ondersteunen
wij u met het beste advies voor uw organisatie. Samen zorgen we ervoor dat u zich om uw klantcontact
geen zorgen meer hoeft te maken.